הגיל השלישי
  הדור השלישי >> טיול אופנים הירקון המזרחי

הגעת לגיל שמותר ...להנות מהחיים! הצטרף אלינו

טיול אופניים לירקון המזרחי

מסלול אופניים מעגלי, קליל וכייף עם שכשוך במימי הירקון מתאים לבילוי משפחתי עם הנכדים.

קילומטרים: 10-12
זמן: 2-3 שעות
קושי: קל מאד

מתחילים בחניה של מועצה אזורית דרום השרון בכניסה לנוה ירק. חוברים לשביל ישראל וחוצים את נחל הירקון, אפשר גם ברכיבה - המים כאן נקיים עדיין. ממשיכים עם שביל ישראל לכיוון דרום עד לכפר הבפטיסטים ולפארק מקורות הירקון. עם שביל ישראל עוקפים את הפארק מדרום, עוברים מתחת לפסי הרכבת וממשיכים במקביל לפסים עוד כמה מאות מטרים מזרחה עד לגשר הרכבת.

אחרי הגשר ממשיכים עוד חמישים מטרים מזרחה על דרך הכורכר וכאן מתחילה מערכת של בריכות מים של נביעת הירקון, מקום מצויין להשתכשך בו.

אחרי המים ממשיכים עוד קצת מזרחה לכיוון ראש העין, חוצים את פסי הרכבת בזהירות ופונים אחרי הפסים שמאלה בדרך כורכר רחבה ובסופה ימינה בכיוון כללי לכביש חמש, כשפוגשים את הכביש ממשיכים לידו מערבה עד מעבר מתחת לגשר, חוצים צפונה ועוד קצת דרומה ופוגשים שוב את שביל ישראל חזרה למגרש החניה.