הגיל השלישי
  הדור השלישי >> בתרונות רוחמה

הגעת לגיל שמותר ...להנות מהחיים! הצטרף אלינו

בתרונות רוחמה

מסלול נפלא של צבעים מהשיבולים הצהובות עד לשטחים ירוקים.

מסלול מעגלי: התחלה וסיום בקיבוץ רוחמה
זמן: 2-4 שעות
רמת קושי: קל - בינונית

נתחיל בקיבוץ רוחמה ונרכב לשמורה מהשער האחורי בשביל סימון אדום. מטפסים דרך שמורת הבתרונות, עד למפגש עם השביל השחור, פונים ימינה, חוצים את נחל סיד. בני הגיל השלישי המאותגרים יוכלו להנות מסינגל קצר ומדליק על שפת המצוק של הנחל בסימון כחול.

ממשיכים על השביל השחור, מטפסים לתל נגילה ותיכף פונים ימינה (דרומה), מקיפים את התל ויורדים לערוץ נחל שקמה. לאחר מעבר הערוץ מתפצל שביל ירוק עם סימון שביל ישראל לכיוון צפון. רוכבים בשביל הירוק עד לגשר הרכבת ההרוס, שם עוזבים את השביל וממשיכים עם דרכי העפר על גדות נחל שקמה כמה מאות מטרים צפונה עד למעבר של הנחל וטיפוס חזרה לתל נגילה.

מתל נגילה יורדים על השביל הכחול עד לצד השני של קניון נחל סיד, חוצים את הנחל עם שביל ישראל, משם למפגש עם השביל האדום עליו התחלנו, פונים עם האדום שמאלה (דרומה). במפגש עם השביל השחור פונים ימינה (מערבה) ומבצעים הקפה דרך חרבת בלהן וחזרה לרוחמה.