הגיל השלישי
  הדור השלישי >> לרדת במשקל אחרי החגים

הגעת לגיל שמותר ...להנות מהחיים! הצטרף אלינו

 
לרדת במשקל אחרי החג

לרדת במשקל אחרי החגים

פסח מאחורינו, הקיץ לפנינו, נגמרו התירוצים וצריך להתחיל דיאטה. חשוב לזכור שעם הגיל משתנים תפקודי הגוף ואיתם הצרכים התזונתיים. לכן תזונה נכונה בגיל השלישי אינה רק בשביל לרדת במשקל אלא חשובה למניעת מחלות ושימור איכות החיים.

להלן כמה דגשים ועצות:

  1. שמרו על אורח חיים בריא ותזונה נכונה. אכלו אכילה מגוונת מכל קבוצות המזון.

  2. שתו 6-8 כוסות שתייה ביום מומלץ מים.

  3. אכלו ירקות ופירות בקליפתם.

  4. צרכו חלבונים מביצים, בשר וחלב וע"י כך תדאגו לויטמין B12, ברזל וסידן.

  5. חשוב שיהיה בתפריט שומן רווי ואומגה 3.

  6. פעילות גופנית - פעילות גופנית הכרחית לתהליך ההרזיה והיא חשובה לשמירת אורח בריא. התייעצו עם רופא/ת המשפחה לפני התחלת הפעילות הגופנית. בררו בעיר מגוריכם על חדר כושר המותאם לגיל השלישי.

  7. חברותא - לעיתים קל יותר לרדת במשקל בחברותא ע"י כך המוטיבציה והיעדים נשמרים בקלות יותר.

  8. שמרו על אופטימיות, סבלנות ושמחה. אל תשקלו כל יום, אל תחמירו עם עצמכם אם סטיתם מתוכנית האכילה. תוכלו לחזור לתכנית למחרת. לפעמים בילוי עם נכדים או המשפחה שווה כל חריגה מתוכנית שקבעתם. תמשיכו לצאת, לחיות ולבלות כי גבולות המושג חיים בריאים כוללים גם את החוויות המנטליות.
     

 

בהצלחה 

 

 


הוסף תגובה






שתף / מועדפים
הדפס כתבה שלח לחבר הוסף תגובה המלצה אישית






תגובות




1.
דיאטה כדרך חיים
yoyo(25/04/2010)






 << 1 >>  




כל הזכויות שמורות לאתר הדור השלישי